2011. július 5., kedd

Király Regula IP kamera kamera, csúcsformában Rärität

Kamera király Regula IP, Rärität csúcsformában:
Ön ajánlatot egy IP szabályozók - Munka király KG Made in Germany


No. 031 054, Lencse: 1:2.8 / 50mm.

A kamera az idő az én nagyapám, úgyhogy nem tudom, hogy ez a kamera még funktionkiert.

A kamera nagyon jó állapotban származik Níchtraucherhaushalt.

Mint a nagyapám mindig fizet a ruháit, a kamera csak minimális életkornak megfelelő kopás.

Feature:

Az adatok a lencse Prontor S

Kő Fény München Cassar

1:2.8 f = 50mm

VL NO. 766 491





Szállítás:

- Fényképezőgép

- Eredeti fedelét.

Állapot: Case


jó állapotban (és az egyetlen hiba, a "vállpánt lebontották, de lehetne újra rögzítése szegecsek a csuklópánt csatlakozik később ..






Úgy gondolom, hogy vannak ilyen minták nem sok, most szerezni ennek a ritkaság.


Információk megosztása a cikket vagy több fotókért!

FONTOS: Mivel ez egy privát aukció, én árverésre adhat nincs garancia, hogy a cikk. Továbbra is biztosítani jobbra vissza vagy csere kizárásra kerül. Azt a pontot vissza és vissza nem térített pénzt! A nem biztosított szállítási én nem vagyok felelős! Kérésre, ajánlom biztosított szállítást. Szállított után azonnal fizetés. Az ajánlattétel, Ön kifejezetten elfogadja, hogy lemond a jogot, hogy egy új EU-jog című garancia / jótállás az eladóval szemben.
Az összes adat készítette nekem, hogy a legjobb tudomásom és meggyőződésem!
Ár: 25 EUR