2011. május 26., csütörtök

Meglepetés tojás adatok

Meglepetés tojás adatok:
Én gyűjteni, megosztani, vásárolni és eladni Ü-Ei-számok mindenféle, de én nem vagyok kereskedő, amit csinálok, minden magán. Szóval én is vásárolni egész gyűjtemények, például a szintén öröklés, stb keresek még mérsékelt a szám kemény műanyag számok a Németországban és külföldön egy darabban, így nincs plug-in számok. Kérjük, ne OB tojás játék. Ki akarja a kamatokat, hogy vásárolni számokat vagy számok, hogy megszabaduljon tőlem bármikor felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailben, én leszek a kapcsolatot örökre. Több mint 50 különböző képek vannak, hogy én mindig küldeni e-mailben. Amit mindig tonna keresés, a legjobb zsákok vagy teherautónyi, üres Ü-Ei-kapszulák, ahol a számok voltak benne. Függetlenül attól, hogy piros, zöld, sárga, kék, vagy más módon egy színes, és függetlenül attól, hogy kerek, szögletes, ovális vagy semmit, én az üres kapszulák wurscht.Auch nagy tojást folyamatosan kérik tömegesen. Postai költségeket fedezi, és van egy köszönöm is Obulus érte. Amit nem hiszem, azonban nem elegendőek postaköltségek, mivel én általában nem fizetnek külön postaköltséget. Szóval várom, hogy hány üzenetet, és köszöntöm mindazokat, akik olvasták a hirdetést. Mellesleg, nekem is van egy nagy személyes honlap, ahol meglátogathatja mindent. a címe a honlap egy magánlevél. Mit elfeledett, de nagyon fontos számomra: én csak vásárolni adatok láttam, amíg legalább egyértelműen képekben. Nincs kép semmi! By the way, az a sok üres számokat, hogy a teljesen új és soha nem kering. Mit érdekel engem, az autók, vonatok és rejtvények a tojást, és én is kínál az egészet. Olvassa el a betegtájékoztatót is mindig érdekelt engem!
Ár: VB