2011. május 28., szombat

Nagyon szép az oktatási mágnesek

Nagyon szép informatív mágnesek
Sok mágnesek. Állatok, országok, rejtvényeket és így tovább. Az országok mágnesek valamennyi résztvevője az utolsó Labdarúgás - World Cup, ami történt Dél-Afrikában. Állatok, országok, és ára, puzzle-darab 10 cent. A többi mágnesek különböző árakon, csak kérdez. A szélesebb körben elfogadott van persze kedvezmény. A mágneseket is jó, hogy díszítse hűtők és fagyasztók, mikrohullámú sütő, falpanel, fém, stb Jelenleg 30 különböző kép. Ahogy Én meg itt, de nem mindenki, azt, ha valaki érdeklődik, küldje a képeket e-mailben. Mit, hogy vegye fel ezeket a mágneseket Berlinben. Porto ellen, csere is a globális post. Az utolsó kép (No. 12) azt mutatja, milyen jó is néz ki a hűtőszekrényből, például. Ezen kívül, minden állati mágnesek, mágnes, valamint az országok Puzzle mágnesek, nagy kezdőbetűk, a tanulás a kisgyermekek számára. Én eladni sok szép dolgot olcsó. olvasni mindent, és láttam a sok kép a honlapon. A cím ez egy személyes levélben. Bárki, akit érdekel, csak szóljon tudom. Én tiszta vagyok magáneladó, nem a kereskedő.
Ár: VB